Er is altijd een warm onthaal, een aangename babbel en een professionele behandeling.
Steeds weer heel blij met het eindresultaat.
Altijd fijn langs gaan. Dana weet perfect waar ze mee bezig is. Weer happy feets 🥳
Weet heel tevreden met een leuke babbel
Bedankt mooi verzorgt
Eerste keer vandaag maar zeker niet de laatste keer !
Ik kon snel een afspraak maken en werd zeer goed geholpen. Dana is heel vriendelijk.
Altijd vriendelijk en goede verzorging.
vriendelijk een goede nagel en voeten verzorging. en weet raad voor kalknagels.
Super tevreden over mijn pedicure bij Dana! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom. Ze is ontzettend vriendelijk, neemt echt de tijd en werkt super netjes. Mijn voeten voelen weer heerlijk zacht en verzorgd aan. De sfeer in de salon is rustig en ontspannen. Je merkt dat Dana haar werk met liefde doet. Ik kom zeker terug, een echte aanrader🌸