5.0
gebaseerd op 23 reviews
Maggy - ongeveer 2 maanden geleden

Er is altijd een warm onthaal, een aangename babbel en een professionele behandeling.
Steeds weer heel blij met het eindresultaat.

Sonja - 3 maanden geleden

O dank je wel Sonja fijn om te lezen.

Head2Toe

Altijd fijn langs gaan. Dana weet perfect waar ze mee bezig is. Weer happy feets 🥳

Bart - 3 maanden geleden

O das leuk om te horen thnkx bart !

Head2Toe

Weet heel tevreden met een leuke babbel
Bedankt mooi verzorgt

Sonja - 3 maanden geleden

Eerste keer vandaag maar zeker niet de laatste keer !

Karin - 3 maanden geleden

O dank je wel voor de fijne reactie !

Head2Toe
Veerle - 4 maanden geleden

Ik kon snel een afspraak maken en werd zeer goed geholpen. Dana is heel vriendelijk.

Jente - 5 maanden geleden

Altijd vriendelijk en goede verzorging.

cris - 7 maanden geleden

vriendelijk een goede nagel en voeten verzorging. en weet raad voor kalknagels.

Simonne - 8 maanden geleden

Super tevreden over mijn pedicure bij Dana! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me welkom. Ze is ontzettend vriendelijk, neemt echt de tijd en werkt super netjes. Mijn voeten voelen weer heerlijk zacht en verzorgd aan. De sfeer in de salon is rustig en ontspannen. Je merkt dat Dana haar werk met liefde doet. Ik kom zeker terug, een echte aanrader🌸

Worda - 8 maanden geleden