Ann
-
12 maanden geleden
Goede verzorging en uitleg
Ingrid
-
ongeveer een jaar geleden
Mit
-
ongeveer een jaar geleden
Lindsey
-
ongeveer een jaar geleden
Heeeerlijke me-time! Altijd een leuke babbel! TOP!
charlotte
-
ongeveer een jaar geleden
Een hele fijne eerste keer bij Head2Toe.
Het was zalig genieten van de behandelingen.
peggy
-
ongeveer een jaar geleden
Heel content van de behandelingen.🙂 Danna is altijd super vriendelijk...een aanrader 😊🥰
Sus
-
ongeveer een jaar geleden
Alles was weer dik in orde. 2 happy feets ;-) Alles volgens planning, vriendelijk, een dikke 11/10
Bart
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd vriendelijk en goed gesoigneerd
Carla
-
ongeveer een jaar geleden
Telkens weer tevreden over de professionaliteit en vriendelijkheid van Dana!
Annelies
-
ongeveer een jaar geleden