5.0
gebaseerd op 23 reviews
Ann - 12 maanden geleden

Goede verzorging en uitleg

Ingrid - ongeveer een jaar geleden
Mit - ongeveer een jaar geleden
Lindsey - ongeveer een jaar geleden

Heeeerlijke me-time! Altijd een leuke babbel! TOP!

charlotte - ongeveer een jaar geleden

Een hele fijne eerste keer bij Head2Toe.
Het was zalig genieten van de behandelingen.

peggy - ongeveer een jaar geleden

Heel content van de behandelingen.🙂 Danna is altijd super vriendelijk...een aanrader 😊🥰

Sus - ongeveer een jaar geleden

Alles was weer dik in orde. 2 happy feets ;-) Alles volgens planning, vriendelijk, een dikke 11/10

Bart - ongeveer een jaar geleden

Altijd vriendelijk en goed gesoigneerd

Carla - ongeveer een jaar geleden

Telkens weer tevreden over de professionaliteit en vriendelijkheid van Dana!

Annelies - ongeveer een jaar geleden